قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۲

3هزار کارمند اُپل بیکار شدند

شرکت خودروسازی «اُپل» آلمان پس از ۵۲ سال فعالیت مجبور شد به دلیل ورشکستگی خط تولید خود را تعطیل کند.

3هزار کارمند اُپل بیکار شدند

به گزارش سراج24 دویچه وله نوشت: اولین ساعات روز جمعه خط تولید کارخانه «اُپل» در شهر بوخوم در غرب آلمان تعطیل شد تا سه هزار کارگر شاغل در آن با آینده نامعلومی دست و پنجه نرم کنند.
پس از 52 سال تولید انواع خودروهایی که در تمام دنیا شناخته شده است، کارگران کارخانه اُپل تایید کردند که قلب تپنده این شرکت دیگر تولیدی نخواهد داشت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••